İnternette Ünlü Olamassın!

Yazar:

Bazı insanlar kendilerini gereğinden fazla kandırıyorlar sosyal medya facebook gibi yerlerde kendilerini ünlü etmeye çalışıyorlar ama beceremiyorlar.Bazıları var beceriyor ama nasıl?Facebookta veya dış sosyal medyada ünlü olunmaz nedeni ise seni sadece internette tanıdıkları gibi kalır.Dışarıda görseler selam vermezler.
Bu ünlü olma çabası genellikle facebookta gerçekleşiyor.2 kişi durumlarını beğeniyor hemen ünlü oldu sanıyor :S.Bazıları ise kendini ooookkkadar ünlü etmeye çalışıyorki artık faceye saçma sapan resimler koyuyor.Şimdi birde abone şeysi çıktı başımıza.Abonesi olan  kendini bişe sanıyor.
Bazı insanlar adlarına sayfa açıyorlar (kabul ediyorum benimde sayfam var hemde adıma ama benim ünlü olma gibi bir hevesim yok :D )işte o sayfayı kasabildikleri kadar kasıyorlar kasıyorlar en sonunda bir yere varıyor.Ama kastığı sadece kendine kalıyor.Örnek vermek istemiyorum versem bu yazı daha bitmez :D .
Bazı insanlar kendi halinde geziniyor takılıyor işte o kişileri sevirem ben :) .
———-
Gelelim twitter’a twitterde 140 karakterle duygularını yansıtıyorsun.140 Karakteri geçemiyorsun.Twitterda zaten b*ku çıktı panpişiydi cicişiydi saksısıydı falan falan derken twitter benim için yok oldu.
Twitterda takipçi kasarak kendini ünlü etmeye çalışanlar var :D ama elbette onlar ünlü olamaz.Benim 360 takipçim felan var ama sorsanız 2 haftdada 1 girerim twittera neredeyse.
Bu arada twiiter ile ilgili fazla konuşmayacağım size başka bir konu daha önereceğim bu konuyu okuyun bence :) Çıplakların Sosyal Ağımı Orası1?
———-
Google+ ya gelelim son olarak google+ bana ilk günden beri itici geliyor hiç kanım kaynamadı bence çok saçma bir sosyal ağ.Ayrıca istediğin kadar çevre ekleyebiliyorsun :S.Bende bir ara sarmıştım ama sonra vazgeçtim çok itici geldi bana bende bıraktım.Google+da ise çevre ekleyerke kendini ünlü etmeye çalışanlar var ama sonuçta bir yere varamıyorlar diyeyim :) .
———-
Bütün sosyal ağlara gelirsek formspring ask.me gibi vs vs onlardada ünlü olmaya çalışan var fakat beceremiyorlar :D .Ask.fm de soru sor felan var instagramda resim yapıp ünlü olmaya çalışan var say say bitmez :) .Her neyse o insanlar (gerikafalılar) kendini kandırıyor diyebilirim.

0 yorum → "İnternette Ünlü Olamassın!"

Yorum Gönder

Abone Olun

Araç Gereç

Webmaster http://www.bloggerbuster.com/2011/01/100-of-best-free-blogger-templates-from.html
Uğur KESER 'Yazan Biri Var': İnternette Ünlü Olamassın!.
Anarschi Hit Adam